Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Firmy ograniczyły wydatki na reklamę w roku 2009
Według szacunków Starlink, w 2009 r. reklamodawcy wydali w sumie w różnych mediach 6,945 mld zł. To o 900 mln zł mniej niż rok wcześniej. Więcej na promocję w mediach wydała tylko branża farmaceutyczna (7 proc., 41,8 mln zł) i handlowa (1 proc., 3,6 mln zł)- Starlink szacuje wpływy reklamowe netto (po rabatach i upustach).

Firmy nie oszczędzały tylko na internecie - Starlink wzrost przychodów z reklamy szacuje na 9 proc. - oraz reklamie kinowej (o 5,8 proc.). Pozostałe media: telewizja, radio, prasa czy reklama zewnętrzna, zanotowały w porównaniu z 2008 r. dwucyfrowe spadki.Łącznie rynek reklamowy skurczył się o ponad 11%.
Z raportu wynika, że zyskiwały te media, gdzie stosunkowo tanio można przeprowadzić kampanię. - W kinach miesięczną ogólnopolską kampanię można przeprowadzić już za 150 tys. zł, dotarcie do takiej samej grupy osób za pośrednictwem dużych stacji telewizyjnych wymaga kilkakrotnie wyższych nakładów.

(źródło: Starlink)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Komentarze

Dodaj komentarz


Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij