Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Tchibo Warszawa Firmą Wysokiej Reputacji
Firma Tchibo Warszawa otrzymała tytuł Firmy Wysokiej Reputacji w tegorocznym badaniu PremiumBrand.

Badanie reputacji firm PremiumBrand przeprowadzane zostało wśród menedżerów największych polskich przedsiębiorstw. Reputacja firm oceniona została w pięciu wymiarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne, marka jako pracodawca, oraz marka jako partner biznesowy. W badaniu reputacja firmy Tchibo Warszawa została oceniona najwyżej w wymiarze „atmosfera medialna” oraz następnie „referencje”.

Jednym z elementów zarządzania reputacją jest komunikacja z interesariuszami oparta na dialogu. To, w moim rozumieniu przekłada się na atmosferę medialną panującą wokół firmy. W naszej komunikacji dbamy o spójność i składanie obietnic, które mają pokrycie w rzeczywistych działaniach – wyjaśnia Artur Starek, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa. To zapewne zostało zauważone, na co wskazuje również bardzo wysoka ocena Tchibo w wymiarze referencje, który pokazuje gotowość do rekomendowania innym współpracy z naszą firmą.

Badanie PremiumBrand jest realizowane corocznie od pięciu lat przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Metodologia badania opracowana jest przez prof. dr hab. Dominikę Maison. Badanie reputacji firm przeprowadzane jest metodą CATI (N=102).



Informacje o Tchibo
Tchibo produkuje najwyższej jakości kawę od ponad 60 lat. Firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Dzięki nieustannemu rozwojowi stała się detalistą najwyższej klasy, zatrudniającym ponad 12 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym 1200 własnych sklepów i ponad 45 tys. stoisk.

W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Reprezentuje unikalny model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu w sklepach, na stoiskach Tchibo oraz w sklepie internetowym www.tchibo.pl.
Tchibo jest liderem ilościowym na rynku kawy w Polsce i liderem segmentu kawy mielonej (palonej)[1]. Kawa Tchibo Family jest liderem na rynku kawy i marką najchętniej wybieraną przez konsumentów[2].
Więcej na www.tchibo.pl, www.tchibo.com.pl
[1] Tchibo za Nielsen, kategoria kawy, sprzedaż ilościowa po submarkach, X-XI 2009.
[2] Tchibo za Nielsen, kategoria kawy, sprzedaż ilościowa po submarkach, X-XI 2009.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij