Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Launch batonów Lion w nowym opakowaniu wsparty kampanią
Wprowadzenie na rynek zmienionego batona Lion (Nestle Polska) wspiera kampania reklamowa.

Zmieniono system identyfikacji wizualnej marki, w tym opakowania wszystkich wariantów Liona – baton ten na polskim rynku zajmuje drugą pozycję pod względem liczby sprzedanych sztuk (źródło: AC Nielsen, kwiecień ub.r. - marzec br.). Umieszczono na nich m.in. kompas żywieniowy, czyli informacje o wartościach odżywczych produktu. Agencja LemonTree, która odpowiada za wszelkie zmiany, dodatkowo zmodyfikowała także logo marki.

Pojawienie się batonów Lion w nowych opakowaniach i z nowym logo wspiera kampania reklamowa w wybranych stacjach telewizyjnych i prasie handlowej oraz na materiałach POS.

(Źródło: PR, Press.pl)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij