Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Coca-Cola nadal jest najdroższą marką na świecie
Eksperci firmy Interbrand wycenili wartość światowych marek. Liderem rankingu pozostaje Coca-Cola, której wartość wynosi blisko 70,5 mld USD. Kolejne dwa miejsca również pozostały bez zmian. Zajmują je kolejno IBM (64,7 mld dol.) oraz Microsoft (60,8 mld dol) - informuje Gazeta Wyborcza.

W rankingu oprócz zdecydowanej większości marek amerykańskich obecne są też niemieckie Mercedes-Benz czy BMW, francuski Luis Vuitton, Gucci czy L'Oreal oraz brytyjski HSBC, Shell czy Smirnoff.

(Źródło:Gazeta Wyborcza)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij