Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
IV edycja Coke Live Fresh Noise
Rozpoczęła się kolejna, czwarta edycja programu marki Coca-Cola-Coke Live Fresh Noise, dzięki któremu młodzi producenci, muzycy, didżeje i wokaliści mają wyjątkową możliwość pracy w studiu nagraniowym oraz spotkania się na scenie z najbardziej uznanymi postaciami polskiej muzyki.

Pięcioro finalistów wyłonionych w ostatnim etapie konkursu wystąpi w maju na koncercie w Warszawie. Zwycięzca Coke Live Fresh Noise 2010 zagra ponadto na festiwalu Coke Live Music Festival. Nagrodą w konkursie, poza możliwością zaprezentowania się publiczności krakowskiego festiwalu, jest również sesja nagraniowa w profesjonalnym studio, a także pomoc w przygotowaniu demo oraz sprzęt muzyczny.

Od 9 lutego do 10 marca, na stronie www.coke.pl/cokelivefreshnoise/ młodzi muzycy będą mogli zakładać profile i umieszczać swoją muzykę. Wszyscy, którzy założyli profile w ubiegłym roku, mieli czas do 16.02.2010, aby je zaktualizować i wziąć udział w tegorocznej edycji programu. Najlepszych wykonawców, jak co roku, wyłonią internauci i Akademia złożona z czołowych muzyków młodego pokolenia - będą to O.S.T.R. oraz Bartek Królik i Marek Piotrowski z Planu B.

Laureatem Coke Live Fresh Noise 2009 był zespół We Call It a Sound, który tworzy czwórka przyjaciół z Wolsztyna. Formacja pokonała w konkursie kilkaset grup z całego kraju. Aktualnie zespół kończy przygotowywanie debiutanckiej płyty, która do sprzedaży trafi w marcu.

Coke Live Fresh Noise razem z Coke Live Music Festival są elementami programu muzycznego marki Coca-Cola. Obecny na rynku muzycznym od 4 lat program Coke Live Fresh Noise charakteryzuje kompleksowa, profesjonalna opieka artystyczna nad młodymi twórcami na każdym etapie konkursu. - Cieszy nas, że uczestnicy z roku na rok obdarzają nas coraz większym zaufaniem. Ich popularność, sukcesy i przede wszystkim marzenia zrealizowane dzięki udziałowi w programie, są dla nas najlepszym potwierdzeniem tego, że program jest potrzebny - powiedział Wojtek Dubasiewicz, kierownik marki Coca-Cola i członek jury konkursu.
(Źródło:PR)

 


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij