Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Zarządzanie roszczeniami konsumenckimi dotyczącymi żywności
Roszczenie konsumenckie dotyczące produktu to prawdziwe wyzwanie dla każdego producenta – zarówno prawne, jak i wizerunkowe.

Wystarczy jeden wpis w mediach społecznościowych informujący, że środek spożywczy wyrządził konsumentowi szkodę, a budowana latami renoma produktu lub marki może zostać poważnie nadszarpnięta, jeśli nie zrujnowana. W dłuższej perspektywie reklamacje konsumenckie są jednak nieuniknione, a kluczem do sukcesu jest umiejętne i skuteczne zarządzenie takimi roszczeniami, czy to zdarzającymi się pojedynczo, czy to występujących w większej liczbie (czasem nawet w różnych państwach jednocześnie).

Więcej w numerze kwartalnika „Food-Lex” 2/2021, dostęp dla prenumeratorów>>  

Depositphotos_187023554_xl-2015

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij