Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
GDA - Wskazane Dzienne Spożycie
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > Działania > Współpraca krajowa > Członkostwo w Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Seminaria i Konferencje
Aktualności
Współpraca krajowa
Członkostwo w Krajowej Izbie Gospodarczej
Członkostwo w Pracodawcy RP
Członkostwo w Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Członkostwo w Radzie ds. Diety, Aktywności Fizycznej i Zdrowia
Członkostwo w RGŻ
Współpraca międzynarodowa
Publikacje
Członkostwo w Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców od 2009 r. jest członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy


Misją Rady Reklamy jest dbanie o to by przekaz reklamowy, bez względu na to gdzie się pojawia, był uczciwy oraz zgodny ze standardami określonymi przez Kodeks Etyki Reklamy. Rada Reklamy przeciwdziała rozpowszechnianiu reklam, które wprowadzają w błąd, naruszają podstawowe wartości społeczne czy też zagrażają uczciwej konkurencji.


Kodeks Etyki Reklamy odnosi się do wszystkich typów mediów, bez względu na formę przekazu treści. Przestrzeganie zapisów Kodeksu to dowód odpowiedzialności wydawcy i jednocześnie gwarancja dla reklamodawców, że zarówno medium jak i zleceniodawca reklam przestrzegają wspólnego standardu.

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij