Każda pralina jest oddzielnie opakowana, co jest właściwe dla produktów z segmentu premium. 
Nowe
 praliny trafiły do sprzedaży w wygodnych 150 g opakowaniach. W każdym 
opakowaniu o charakterystycznych, fioletowych barwach marki Milka, 
znajduje się 15 indywidualnie zapakowanych pralinek. Opakowania 
zawierają oddzielnie zapakowane pralinki w jednym z dwóch smakach do 
wyboru - waniliowe lub czekoladowe. Sugerowana cena detaliczna takiego 
opakowania 150 g z piętnastoma pralinami wynosi 9,49 zł.
Czekoladki
 pojawiły się na sklepowych półkach pod koniec lipca br. Wsparcie 
marketingowe oparte jest na trzech kluczowych filarach: budowania 
świadomości nowego produktu i widoczności w sklepie oraz zachęcania do 
pierwszego zakupu.
W ramach kampanii od początku września trwa 
sampling produktu w wybranych sklepach oraz innych lokalizacjach. W 
sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego pojawiły się materiały POS, a
 jako nowość do degustacji w sklepach handlu tradycyjnego zostaną 
wykorzystane ekspozytory samplingowe, z których konsumenci sami będą 
częstować się produktem. Ekspozytory zamieszczane będą przy półce lub w 
strefie przykasowej. 
Wprowadzenie nowego produktu na rynek 
wspiera także reklama telewizyjna specjalnie przygotowana na tę okazję, 
kampania prasowa, a także ogólnopolska kampania outdoorowa w 
największych miastach w Polsce oraz przy sklepach sieci Tesco. 
Za 
kreację kampanii odpowiada agencja PND Futura, za organizację degustacji
 agencja IQ Marketing, za zakup mediów dom mediowy Starcom, a za 
działania PR - agencja ALERT MEDIA Communications.
(Źródło: portalspozywczy.pl / pr).