Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Bliżej kibiców
Legia Warszawa i PepsiCo ogłaszają kolejny etap pomyślnej współpracy.

Warszawa, 16 lipca 2014 r. – Klub Piłkarski Legia Warszawa i PepsiCo ogłaszają, że będą kontynuowały swoją pomyślną współpracę marketingowo-promocyjną, która rozpoczęła się w lipcu 2011 r. na początkowy okres 3 lat. Po starannym rozważeniu zasad partnerstwa w kontekście biznesowym, PepsiCo i Legia wprowadziły do umowy o współpracy kilka zmian pozwalających skupić się na rozwijaniu tych jej aspektów, które zapewnią maksymalizację korzyści dla obu stron. W związku z tym bieżąca współpraca skoncentruje się na bezpośrednim dotarciu do kibiców i konsumentów, a także na samej piłce nożnej. W efekcie PepsiCo mocniej zaangażuje się w sprzedaż napojów ze swojego portfolio na terenie stadionu. 

 

Marka Gatorade zostanie także nowym Oficjalnym Sponsorem Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa, natomiast prawa firmy jako sponsora tytularnego Pepsi Arena wygasną z końcem 2014 r.

 

„Jesteśmy w PepsiCo bardzo zadowoleni z tego, jak układała się nasza współpraca z Legią Warszawa od 2011 roku, dlatego będziemy kontynuować to udane partnerstwo przez kolejne trzy lata. Przyglądając się korzyściom biznesowym z naszej współpracy z Legią widzimy, że w nowym etapie współpracy dzięki bezpośredniemu dotarciu do kibiców i konsumentów możemy zyskać więcej zarówno w kategoriach sprzedaży, jak i budowania wizerunku, niż poprzez skupienie się na działaniu czysto wizerunkowym, jakim jest sponsoring tytularny stadionu. Dlatego chcemy teraz być bliżej kibiców i cieszymy się z nowej roli Gatorade jako Oficjalnego Sponsora Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa, wspaniałej inicjatywy rozwijania sportowej pasji i umiejętności wśród młodzieży” – powiedziała Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej PepsiCo. 

 

„Cieszymy się z podpisania nowego kontraktu sponsorskiego z PepsiCo. Jest on oznaką, że współpraca największych światowych marek z Klubem przynosi długofalowe korzyści. Okres współpracy z PepsiCo to dynamiczny rozwój Klubu w wielu obszarach, którego elementem jest zdobycie tytułu Mistrza Polski. Od czasu kiedy używamy nazwy Pepsi Arena notujemy wzrost zainteresowania nie tylko naszym klubem, ale również tym wspaniałym stadionem, spełniającym kryteria 4. kategorii UEFA. Cieszymy się również z objęcia sponsoringiem Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa, ponieważ pokazuje to wzrastającą świadomość pozytywnego wizerunku piłki młodzieżowej, a dla nas jest potwierdzeniem dobrze obranej strategii rozwoju klubu“ – powiedział Jakub Szumielewicz, Członek Zarządu, Legia Warszawa S.A.

 

 


O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.


Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.


Kontakt dla mediów:

Jarosław Soroczyński

Questia sp. z o.o. sp. k.

Communications Management Consultants

tel.: +48 22 623 07 00

e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij