Pomysł na… noworoczne porządki. Od listopada 2010 do końca stycznia 2011 WINIARY odświeża linię produktówPo serii rodzinnych, grudniowych spotkań i sylwestrowych uroczystości przychodzi czas na porządki. Trzeba schować świąteczne ozdoby, oddać do prania eleganckie kreacje, zagospodarować w kuchni niewykorzystane smakołyki i poukładać noworoczne postanowienia. Podobny plan na porządki ma też marka WINIARY, która do końca stycznia 2011 odświeża swoją największą linię produktów – Pomysł na... Zmiany będą wprowadzone na trzech polach: receptura, opakowanie oraz segmentacja.Pomysły na… to jedna z najprężniej rozwijających się kategorii kulinarnych. Każdego roku odnotowywany jest jej wzrost, przy czym miał on również miejsce właśnie w mijającym, 2010 r. Spowodowały go między innymi aktywności marki WINIARY, która wprowadziła aż 9 nowości, zwiększając tym samym portfolio swoich produktów. Chcemy dalej być głównym motorem rozwoju kategorii oraz liderem innowacji – a to wymaga ciągłego przypatrywania się potrzebom konsumentów, ciągłej pracy nad produktami, ciągłych innowacji – powiedziała Agata Balcerowska, Product Group Manager marki WINIARY. 
Receptura 
Zmiany i porządki najlepiej zaczynać od środka. W tradycyjnych Pomysłach na… ulepszono smaki, poprawiono konsystencję, a także usunięto z nich dodatek glutaminianu sodu, konserwanty i barwniki. 
Opakowanie 
Nowe receptury wymagają ulepszonej oprawy. Marka WINIARY odświeżyła opakowania Pomysłów na… – od nowa stworzono grafikę każdego z nich, dodano nowe elementy informacyjne oraz zmieniono materiał opakowań na lepszy jakościowo. 
Segmentacja 
Stale rozszerzające się portfolio Pomysłów na… wymagało uporządkowania. W celu ułatwienia orientacji przy półce wszystkie 17 produktów tradycyjnej serii podzielono na 6 segmentów kulinarnych, dopasowanych do potrzeb konsumentów. 
Nowa segmentacja Pomysłów na… dzieli produkty według następujących działów: 
1)      Ulubione zapiekanki  WINIARY Pomysł na… Zapiekankę makaronową z serem, Zapiekankę makaronową z szynką, Zapiekankę ziemniaczaną z mięsem mielonym, Zapiekankę ziemniaczaną z kiełbasą i cebulką.  
2)      Klasyka z pomysłem  WINIARY Pomysł na… Kotlety mielone, Pulpeciki w sosie śmietanowo-pomidorowym, Gulasz, Gołąbki inaczej, Jeżyki z ryżem i marchewką, Roladki schabowe w sosie serowym, Roladki schabowe w sosie pomidorowym. 
3)      Pyszności z patelni WINIARY Pomysł na… Kurczak z pieczarkami, Kurczak w sosie śmietanowo-ziołowym, Kurczak po chińsku. 
4)      Moje makarony  WINIARY Pomysł na… Spaghetti po Bolońsku, Spaghetti Napoli. 
5)      Smacznie i zdrowo  WINIARY Pomysł na… Ryba w sosie śmietanowo-koperkowym. 
6)      Dania jednogarnkowe  WINIARY Pomysł na… Chłopski garnek, Boloński garnek. 
Cena każdego z produktów serii tradycyjnej pozostała bez zmian i wynosi 2,60 zł. 
  
  
Więcej informacji: 
  
Iwona Zaczek  iwona.zaczek@pl.nestle.com  Nestlé Polska S.A. Szturmowa 2 02-678 Warszawa tel.: +48 22 607 26 24
 
  Anna Jędrzejewska  Anna.Jedrzejewska@pl.nestle.com  Nestlé Polska SA Szturmowa 2 02-678 Warszawa tel.: +48 22 607 26 67
  
WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.  
 
 pełna lista aktualności  
  
    	 |