Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Coca-Cola ma nowe opakowania
oca-Cola wchodzi w kolejny etap rozgrzewania piłkarskich emocji i prezentuje w Polsce i na Ukrainie swój hymn na Euro 2012. Piosenka "Let's get crazy" zespołu Gogol Bordello, to jeden z kluczowych, obok charakterystycznej identyfikacji wizualnej, elementów wyróżniających kampanię marketingową Coca-Cola - pisze serwis Media2.pl.

Elementy kampanii marketingowej Coca-Cola na UEFA Euro 2012 pojawiały się od czerwca 2009 roku, ale dopiero teraz firma wkracza w etap jej pełnego wdrożenia. Do tej pory marka zaprezentowała nowe puszki z grafikami stadionów, które będą w regularnej sprzedaży i zastąpią dotychczasowe opakowania na czas UEFA Euro 2012.

 

(Źródło: media2.pl).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij