- To marka, która jest łącznikiem pomiędzy 
człowiekiem, a światem przyrody. Woda - podstawa życia - jest tak samo 
ważna dla przyrody, jak dla człowieka. Przekazuje nam tę samą energię, 
regeneruje i wycisza - mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop 
Polska. 
Białowieski Zdrój ma atrakcyjne, nowoczesne opakowanie, 
nawiązujące do istoty marki: spokoju, czystości wody, prostej formy i 
elegancji. Ikoną marki jest liść paproci, stanowiący symbol ochrony i 
oczyszczenia, jak również bogactwa i różnorodności przyrody. 
Woda
 dostępna jest w wersji gazowanej i niegazowanej. Obok opakowania 1,5l, 
można będzie kupić wodę Białowieski Zdrój w butelkach o innowacyjnej na 
polskim rynku pojemności  0,75l. Białowieski Zdrój będzie dostępny dla 
konsumenta w bardzo atrakcyjnej cenie. 
Wprowadzeniu wody na rynek
 będą towarzyszyć działania promocyjne i reklamowe - większość z nich 
zaplanowana jest na miesiące letnie. Wraz z debiutem wody na rynku 
ruszył fan page na Facebooku www.facebook.com/bialowieskizdroj oraz 
strona internetowa www.bialowieskizdroj.pl. Poza tym przewidziano 
działania z zakresu ATL oraz ambient.
Spółka Hoop Polska , wchodzi
 w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów 
napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w 
Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 
pracowników.   
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop 
Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i 
niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz wody: mineralną 
Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym 
producentem napojów pod marką własną tzw. private label.
(Źródło: pr).