Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Coca-Cola jedną z marek najbardziej kojarzonych z emocjami sportowymi
Jak wynika z badania przeprowadzonego w maju br. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, Coca-Cola jest jedną z marek, które konsumenci w największym stopniu kojarzą z emocjami sportowymi.

Na czele rankingu znalazły się kolejno: Coca-Cola (64 proc.), Adidas (62 proc.) oraz Tyskie (54 proc.).

W zestawieniu znajdują się zarówno oficjalni sponsorzy UEFA Euro 2012, jak i marki sponsorujące reprezentację Polski oraz te, które nawiązują w komunikacji marketingowej do symboliki piłkarskiej.

Dane według badania przeprowadzonego metodą CAWI, przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, w dniach 14-20 maja 2012 r. na losowej reprezentatywnej próbie (n=493) polskich internautów w wieku, co najmniej 15+.


(Źródło: www.portalspozywczy.pl).

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij