Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
ZT Kruszwica rozpoczyna kampanię Smakowitej Pajdy
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA rozpoczęły działania marketingowe dla smalczyku roślinnego Smakowita Pajda. Główny nacisk kładziony jest na bezpośrednie kontakty z konsumentami oraz digital. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja Streetcom Polska.

Dotychczasowe kampanie marketingu rekomendacji, realizowane przez Streetcom Polska dla marek należących do ZT Kruszwica (Naturima, FINUU, Optima DHA, Optima Cardio), osiągnęły łączny zasięg 12 mln. Wzięło w nich udział 8,5 tys. ekspertów.


Do kampanii Smakowitej Pajdy zaproszono 2 tys. ambasadorów, w tym blogerów kulinarnych. Dodatkowo ponad 20 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom będzie miało dostęp do „Strefy Wiedzy”, w której oprócz informacji na temat produktu znajdą się m.in. porady na temat wykorzystania produktu w codziennej kuchni. Ambasadorzy będą mogli też czerpać inspiracje ze strony www.smakowitapajda.pl, na której znajduje się wiele przepisów z użyciem smalczyku roślinnego.


Ważnym elementem kampanii jest podkreślanie atrybutów produktowych Smakowitej Pajdy, takich jak stuprocentowo roślinna receptura, brak konserwantów i tłuszczów utwardzonych. Smalczyk roślinny doskonale sprawdza się jako dodatek do chleba, jak również pasuje do ciepłych zastosowań. Do eksperymentowania z produktem zachęca hasło akcji: „Odkryj smak potraw ze Smakowitą Pajdą”.


Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki wśród TG, w której znajdują się kobiety i mężczyźni w wieku 25-50 lat, zainteresowani kulinariami, gotowaniem, poszukujący inspiracji w kuchni. Z uwagi na roślinny charakter produktu w grupie docelowej Smakowitej Pajdy znajdują się również osoby ograniczające spożycie mięsa.


Agencja Streetcom do kampanii wykorzysta Product Seeding oraz aktywności online. Do zadań ambasadorów będzie należało m.in. przygotowanie potraw na bazie promowanej marki i podzielenie się swoimi doświadczeniami w Social Media. Każdy tydzień akcji będzie miał inny temat przewodni.



058127_r0_620

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij