Unilever wprowadza do Polski lody Ben & Jerry’sUnilever Polska rozszerza portfolio produktów dostępnych na polskim rynku o znaną na całym świecie markę Ben & Jerry’s z segmentu lodów superpremium. Lody Ben & Jerry’s dostępne będą w Polsce w sześciu wariantach smakowych i dwóch gramaturach. Oficjalny launch produktów nastąpi jeszcze w marcu.
Ben & Jerry’s to marka stworzona w 1978 roku przez
dwójkę przyjaciół: Bena Cohena i Jerry’ego Greenfielda. Dostępna w ponad 30 krajach na całym świecie,
charakteryzuje się nie tylko bogatymi dodatkami, jak przykładowo wielkie
kawałki ciasteczek, czekoladki czy gęste sosy, ale także wyjątkową starannością
w doborze składników pod kątem jakości oraz misją w zakresie odpowiedzialności
społecznej. Strategia marki opiera się na promocji wartości związanych ze
zrównoważonym rozwojem i Sprawiedliwym Handlem, wyrażonych w podejściu do
pozyskiwania surowców oraz wpływu na środowisko. 
Lody dostępne będą w sześciu  wariantach smakowych, w dwóch wersjach
kubków: o gramaturze 0,5 l oraz 100 ml. Marka jest wprowadzana powoli, selektywnie,
w pierwszym roku do ok. 2 tys. punktów sprzedaży. Dystrybucja produktów, jak i
towarzyszące jej akcje promocyjne, planowane są na razie w dużych polskich
miastach, tam gdzie mieszkają klienci, którzy mogą markę polubić i docenić. 
„Wprowadzenie do Polski tej lubianej i cenionej na całym
świecie marki lodów jest odpowiedzią na potrzeby Polaków, którzy coraz chętniej
spożywają lody z segmentu premium, oraz kupują produkty, które w swojej misji
nawiązują do ważnych aspektów społecznych czy środowiskowych – a właśnie takim
produktem są lody Ben & Jerry’s” – zapewnia Oscar Krysik, Brand Manager Ben
& Jerry’s. 
Kampania launchowa marki Ben & Jerry’s będzie
przeprowadzona wspólnie z partnerem – Fundacją „Koalicja Sprawiedliwego Handlu”
– Fairtrade Polska. Fundamentem współpracy marki Ben & Jerry’s z systemem
Fairtrade jest troska o sprawiedliwe relacje handlowe w całym łańcuchu dostaw i
działanie zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.  
Ben & Jerry’s poszerzy portfolio Unilever w segmencie
lodów, w którym znajdują się takie pozycje jak m.in: Magnum, Big Milk, Cornetto
i Twister. 
  
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt: 
  
Natalia Szulc 
Communications Manager Poland
& Baltics 
 
M: +48 691 988 203 
 
Unilever Poland Sp. z o.o 
ul. Aleje Jerozolimskie 134 
02-305 Warszawa, Poland 
www.unilever.com | www.facebook.com/unilever 
 
 
 pełna lista aktualności 
    	 |