Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Podsumowanie IV edycji Label Innovations „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową”, 13.09.2018, EXPO XXI Warszawa
Zakończyła się już IV edycja Label Innovations – cyklu konferencji i warsztatów o tematyce skoncentrowanej wokół opakowań i etykiet pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.

Bieżąca edycja poświęcona była kwestiom związanym ze współpracą drukarni i agencji reklamowej. Opowiedzieliśmy o case study firmy Medisept, gdzie współpraca przebiegła wręcz modelowo, a sam proces powstawania nowego produktu wraz z wypracowaniem nowych kanałów dystrybucyjnych trwał niespełna rok.


IV edycja miała charakter warsztatowy, której celem było zaangażowanie uczestników w zadania zawiązane z kreacją nowej marki oraz poszukiwaniem podłoży opakowaniowych, które najlepiej będą oddawać założenia projektu graficznego.


Zostały poruszone też kwestie praw autorskich i ich naruszeń, które coraz częściej mają miejsce w związku z rozwojem social mediów oraz nowoczesnych kanałów komunikacji. 


Bieżąca edycja odbyła się z bardzo aktywnym wsparciem patronów medialnych: OOH Magazine, Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych PIAP, signs.pl, Marketer+, opakowania.com.pl, opakowania.biz, Chemia i Biznes, Kwartalnik FoodLex, Tygrysy Biznesu,  portal FoodFakty.pl oraz Świat Przemysłu Kosmetycznego.

 

W programie warsztatu znalazły się  następujące zagadnienia:

- „Opakowanie marki jako skuteczny komunikat rynkowy”-  warsztat przeprowadzony przez dr hab. inż, prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel


- „Pozycjonowanie produktu, a kreacja opakowania produktu na przykładach wdrożonych opakowań produktów konsumenckich, w tym marki Medisept” (prelegenci: Jarosław Grzesica - Strateg w studiu THIS  oraz Mateusz Bąkała  - Dyrektor Kreatywny w studiu THIS. Prelekcja odbyła się przy współudziale Doroty Jędruch – przedstawiciela firmy Medisept )


- „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” (prelegenci: Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf oraz Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju)


-  „Pozyskanie środków unijnych na realizację projektów wzorniczych” (prelegent:  Kamil Pączkowski  - Design Director w studiu THIS)


- „Prawnoautorskie wyzwania działu marketingu w XXI w.” – wykład oparty na casus’ach prawnych, poprowadzony przez Magdalenę Korol, Partnera Kancelarii Snażyk Korol Mordaka

 

Bieżąca edycja była wyjątkowa ze względu na swój charakter, ponieważ poruszyliśmy również kwestię finansowania działań związanych z wdrażaniem nowych produktów na rynek.


Celem Label Innovations jest inspiracja uczestników do wdrażania unikalnych i innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych, ale również do działań rozwojowych nakierowanych na rozwój oferty produktowej.


Kolejna edycja już w kwietniu 2019. Zapraszamy na www.labelinnovations.pl, gdzie znajdą Państwo informacje o poprzednich edycjach wydarzenia. Zachęcamy do bieżącego śledzenia strony oraz profilu facebook Label Innovations, gdzie na początku przyszłego roku zostanie zamieszczony program V edycji  oraz sylwetki kolejnych prelegentów. 


FM_2018_Etigraf_016_male

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij