Nowość – Herbatki ziołowo-owocowe od Herbapolu. 100% natury!„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych producentów herbat i lider w kategorii produktów ziołowych poszerzył portfolio o herbatki ziołowo-owocowe aż w 4 różnych wariantach smakowych! To połączenie najpopularniejszych ziół z ulubionymi owocami Polaków: melisy z pigwą, mięty z pomarańczą, mięty z jabłkiem oraz pokrzywy z wiśnią.Rynek herbat ziołowych rośnie rok do roku. Różnica
między 2019 a 2020 rokiem wyniosła aż 10%. Zdając
sobie sprawę, że naturalny smak ziół nie przypada do gustu wszystkim, Herbapol-Lublin
przygotował serię Zioła ze smakiem. Herbatki ziołowe wchodzące w jej
skład, poza głównym dobroczynnym składnikiem aktywnym, wzbogacone są także o
walory smakowe i aromatyczne pochodzące z owoców pigwy, pomarańczy, jabłka oraz
wiśni. W takiej odsłonie z pewnością szybko zyskają na popularności również wśród
konsumentów nieprzekonanych do tej pory do herbat ziołowych. 
  
 
Herbapol-Lublin,
obecny na polskim rynku zielarskim od 1949 roku, to synonim bogatego
doświadczenia i gwarancja najwyższej jakości produktów. Starannie
wyselekcjonowane zioła i owoce, wchodzące w skład linii Herbapol Zioła ze
smakiem, pozyskiwane są od sprawdzonych dostawców, a dodatkowo poddawane
szczegółowej analizie w laboratoriach. 72-letnia historia firmy to doskonały
przykład umiejętnego łączenia tradycji z nowoczesnością i innowacjami, co w tym
roku zaowocowało poszerzeniem oferty. Dodatkowo produkty z tej serii wpisują się
w trend tzw. „czystej etykiety”, co oznacza, że lista składników jest krótka i
przejrzysta, bez sztucznych dodatków, aromatów i barwików.  
  
Cena rekomendowana za opakowanie: 30 g oraz 35 g (20 torebek)
herbatek owocowo-ziołowych wynosi 4,29 zł. 
 
Zachęcamy do zapoznania się opisem
nowości oraz pozostałych produktów z tej kategorii na: Herbatki owocowo-ziołowe | Herbapol
Lublin 
  
 
 „Herbapol-Lublin” S.A. 
„Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności
na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych  
i dżemów. 
„Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.  
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy
dołączyły produkty z linii BIO. 
W 2017
roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie
linie herbat: Breakfast  
i Premium.  
W
2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej
rozwijających się firm  
w Polsce. W 2021 wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą
Kupców Polskich – Złoty Paragon oraz Hit Handlu.  
W 2020 roku firma zaistniała na
rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków  
i suplementów Herbapol Polana. 
Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.  
 
  
 Hebapol za NielsenIQ,
Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa
w okresie I-XII 2020 i I-XII 2019 w kategorii: Herbaty, segment Herbat
ziołowych (definicja własna Herbapol). 
  
 
 
 
 pełna lista aktualności 
    	 |