Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Raport: najchętniej wybierane tytuły prasowe
Z Raportu opublikowanego na stronach Wirtualnych Mediów wynika, że najpopularniejszym tytułem prasowym w Polsce jest niezmiennie „Tele Tydzień”.

Najnowsza fala badania PBC General pokazuje, że „Gazeta Wyborcza” (Agora) czytana przez 14,19 proc. Polaków, dominuje w segmencie dzienników opiniotwórczych, zaś „Fakt” (Axel Springer Polska), po który sięga 14,05 proc. respondentów, znajduje się na czele tabloidów. Dalej w zestawieniu dzienników plasują się: bezpłatne „Metro” (Agora; 6,68 proc.) i „Super Express” (Murator; 6,49 proc.).Najpopularniejszym tytułem prasowym, tygodnikiem i tv guide'em w naszym kraju cały czas jest "Tele Tydzień", który jest czytany przez 35,08 proc. Polaków, zaś na drugim miejscu wśród tygodników ze znacznie niższym wynikiem (19,33 proc.) znajduje się „Życie na Gorąco”, będące liderem kategorii pism yellow. Oba te tytuły należą do Wydawnictwa Bauer. Za nimi plasują się trzy tygodniki poradnikowe: „Chwila dla Ciebie” (Bauer), „Pani Domu” (Edipresse Polska) i „Naj” (G+J Polska). Liderem czytelnictwa wśród tygodników opinii jest wydawany przez Axel Springer „Newsweek Polska” z wynikiem 9,48 proc.Na czele kategorii dwutygodników są dwa tytuły poradnicze, które wcześniej były tygodnikami: „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), po którą sięga 17,56 respondentów i „Tina” (Wydawnictwo Bauer), która jest czytana przez 16,75 proc. Polaków. Na kolejnych pozycjach znajdują się: "Viva!" (też Edipresse Polska; 11,36 proc.), będąca najpopularniejszym magazynem w segmencie people i "Z Życia Wzięte" (Phoenix Press; 9,94 proc.), lider segmentu real life stories.Wśród miesięczników najwięcej ankietowanych czyta „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), po który sięga 13,32 proc. Polaków oraz „Claudię” (G+J Polska), której czytanie deklaruje 10,88 proc. respondentów. Tym samym „Twój Styl” jest liderem kategorii miesięczników luksusowych dla pań, a „Claudia” jest na czele segmentu miesięczników poradnikowych.Spośród siedmiu obecnych w badaniu dwumiesięczników największym zainteresowaniem czytelników cieszy się „Komputer Świat: Twój Niezbędnik” (Axel Springer Polska), który ma czytelnictwo wynoszące 4,23 proc.

(Więcej na www.WirtualneMedia.pl)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij