Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
BoboVita rozpoczyna ogólnopolską promocję posiłków w słoiczkach
Ruszyła promocja obiadków, zupek i deserków BoboVita „Baw się kolorami, ciesz się nagrodami!” W sklepach pojawiły się specjalne ekspozycje i materiały informacyjne przy słoiczkach zachęcające kupujących do udziału w promocji, w której główną nagrodą jest 100 000 złotych! Promocja potrwa do 18 lipca 2010 roku.

Celem promocji jest zachęcenie klientów do zakupu posiłków w słoiczkach BoboVita. Ich nakrętki tworzą kod kolorystyczny, dzięki któremu rodzice mogą łatwo zorientować się, jaka jest zawartość słoiczka. Zieloną nakrętką oznaczone zostały posiłki warzywne, żółtą – posiłki z białym mięsem (drobiem lub królikiem). Słoiczek z czerwoną nakrętką zawiera mięso czerwone, zaś z niebieską – rybę. Pod pomarańczową nakrętką kryje się deser owocowy, a pod kremową – mleczny.

W promocji może wziąć udział każdy, kto kupi przynajmniej pięć słoiczków z szerokiej gamy posiłków BoboVita. Zadaniem uczestników promocji jest zebranie pięciu nakrętek w dowolnym kolorze i wysłanie ich wraz z wypełnionym kuponem pod wskazany adres. Jedno zgłoszenie to pięć nakrętek oraz kupon. Z jednym kuponem można wysłać wielokrotność pięciu nakrętek, zwiększając tym samym szansę na wygraną. W odbywających się co 2 tygodnie losowaniach można wygrać atrakcyjne nagrody: vouchery podróżne na kolorowe wakacje o wartości 5 000 zł, zestawy klocków LEGO, ręczniki z kapturem dla dzieci. Na koniec promocji zostanie wylosowana nagroda główna – 100 000 złotych. Szczegóły oraz regulamin promocji dostępne są na stronie www.bobovita.com.pl.

„Promocja „Baw się kolorami, ciesz się nagrodami!” to dla sprzedawców świetna okazja, by poszerzyć grono klientów i zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczem do sprzedażowego sukcesu jest właściwa ekspozycja produktów objętych promocją i informacja w sklepach. Dobrze widoczne ekspozycje przyciągną uwagę klientów i zachęcą ich do zakupu oraz udziału w promocji – dlatego przygotowaliśmy dla sklepów szereg elementów pozwalających na właściwą prezentację promowanych produktów” – powiedział Konrad Kowalik, Kierownik ds. Rozwoju Współpracy z Klientami w NUTRICIA Polska.

W sklepach ustawione zostały specjalne ekspozycje paletowe opatrzone promocyjną owijką oraz niestandardowe stojaki. Dodatkowo regały z produktami oznakowano tak, by kupujący z łatwością odnalazł interesujący go produkt oraz wziął udział w promocji. Na każdym produkcie znajduje się promocyjna ulotka, która zawiera informacje o promocji i konkursie.

Promocja wspierana jest reklamą w prasie, telewizji i internecie. Na potrzeby promocji powstała dla Konsumentów na stronie www.bobovita.com.pl specjalna podstrona poświęcona promocji. Informacje o promocji ukażą się w wydaniach magazynów kobiecych i parentingowych. W stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4 czy Mini Mini emitowane są 5-sekundowe spoty reklamowe. Do udziału w promocji zachęca intensywna kampania internetowa, prowadzona między innymi na stronach i portalach skierowanych do rodziców. Bannery zamieszczone są też w serwisach www.nutricia.com.pl i www.bobovita.com.pl. Informacje o promocji trafią także do konsumentów w formie ulotki dołączonej do direct mailingu.

 

 


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Komentarze

Dodaj komentarz


Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij