Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Tradycyjna kuchnia w nowej POMYSŁOWEJ formie
Marka WINIARY zaskakuje kolejnymi nowościami! „Pomysł na… gołąbki inaczej” oraz „Pomysł na… jeżyki z ryżem i marchewką” pomogą konsumentom w przygotowaniu tradycyjnych potraw, ale w nowy, łatwiejszy sposób. To pierwsza tego typu propozycja na rynku.

Nowe Pomysły na…WINIARY to kolejne propozycje, które ułatwią Polakom przygotowanie pysznego obiadu. Tym razem szybko i łatwo możemy otrzymać smakowite gołąbki. Nie będzie to jednak typowe, tradycyjne danie, a Gołąbki inaczej, w których mięso mielone wymieszane jest z poszatkowaną kapustą. Druga propozycja marki, wykorzystująca mięso mielone, to Jeżyki z pokrojoną marchewką i ryżem. Ułożone na talerzu zachwycą całą rodzinę, zwłaszcza dzieci. Nowe Pomysły na… to sprytny sposób, by do diety najmłodszych przemycić wartościowe warzywa.

Zarówno „Pomysł na… gołąbki inaczej”(46g), jak i „Pomysł na… jeżyki z ryżem i marchewką” (34g) nie zawierają konserwantów ani dodatku glutaminianu sodu. Są proste w przygotowaniu, a jednocześnie atrakcyjne w formie.

Cena sugerowana jednego opakowania wynosi ok. 2 PLN.

Kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie na rynek obu nowości WINIARY Pomysł na... rozpocznie sie w połowie czerwca i potrwa do końca lipca 2010. Obejmie wszystkie największe stacje telewizyjne w Polsce oraz wybrane tytuły prasy branżowej. Kreację przygotowała agencja wiodąca Legend Group, media kupuje Mediaedge:cia.

Naszym celem jest zbudowanie świadomości nowych propozycji WINIARY Pomysł na... oraz zachęcenie konsumentów do ich spróbowania, a spróbować warto! Zwłaszcza, że teraz pyszne gołąbki nie muszą wiązać się z czasochłonnymi przygotowaniami. Dzięki nowej ofercie to ulubione przez Polaków, domowe danie możemy mieć szybko i łatwo, a przy tym…zupełnie inaczej. Wiemy, że obie nowości są unikatowe, więc chcemy jak najlepiej poinformować o nich wszystkich smakoszy. Z tego powodu kampania telewizyjna wsparta będzie wieloma działaniami w sklepach – są to między innymi szeroko zakrojone akcje degustacyjne i promocyjne.” – powiedziała Agata Balcerowska, Product Group Manager marki WINIARY.

* * *

WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij