GORDON RAMSAY we współpracy z marką “RAMA” pokazuje jak urozmaicić gotowanie i pieczenieŚwiatowej sławy szef kuchni i „Rama” łączą siły i udowadniają, że nigdy nie jest za późno na wypróbowanie czegoś nowego w domowej kuchni.„Rama” rozpoczyna współpracę z szefem kuchni Gordonem
Ramsayem, który pokazuje nowe podejście do przygotowania posiłków. Znany na
całym świecie chef zachęca osoby gotujące w swoich domach do wykorzystania
„Ramy”, roślinnej alternatywy dla masła i udoskonalania codziennych posiłków.
Spośród wielu zalet, Ramsay jest prawdopodobnie najbardziej
znany z wspierania domowych kucharzy w przygotowaniu posiłków. Nie inaczej jest
w przypadku tej współpracy. Wykorzystanie „Ramy” w kuchni to łatwy sposób na
urozmaicenie domowego jedzenia, bez uszczerbku dla smaku i kulinarnych efektów.
“Rama” jest produkowana tylko z siedmiu naturalnych
składników i ma o 75 proc. mniejszy wpływ na klimat, dlatego używanie jej w
kuchni oznacza zmianę na lepsze dla naszej planety.
„Wierzę w dobre, uczciwe gotowanie z użyciem wysokiej
jakości składników i mogę szczerze powiedzieć, że „Rama” mnie urzekła.
Przetestowałem ją na wiele sposobów - od jajecznicy po ciasto czekoladowe. Daje
mi kremowość i bogaty smak, jaki otrzymuję z masła, a jednocześnie jest
bardziej zrównoważona z punktu widzenia klimatu. Zachęcałbym osoby gotujące w
domach do takiej zamiany i sprawdzenia samemu, co dzięki temu można osiągnąć!”
– mówi Gordon Ramsay.
We współpracy z Ramsayem, „Rama” chce promować
wszechstronność i wysoką jakość swoich produktów. Światowej klasy chef będzie
testował produkty tej marki, pokazując jak do gotowania i pieczenia w domu
dodać szczyptę klasy – niezależnie od tego czy jest to ciasto czekoladowe,
pyszne risotto, czy puszyste naleśniki.
Natomiast Gordon Ramsay współpracując z “Ramą” chciałby, aby
osoby gotujące samodzielnie porzuciły nudne nawyki kuchenne i podniosły poziom
swojego domowego gotowania i pieczenia.
“Z ogromną dumą ogłaszam naszą nową kampanię „Skip the
Cow” z udziałem kultowego szefa kuchni Gordona Ramsaya. Współpraca ta stanowi
bezprecedensowy krok w promowaniu wyjątkowego smaku i wszechstronności użycia
„Ramy” w gotowaniu i pieczeniu. Pasja Gordona do przygotowywania wspaniałych
potraw idealnie wpisuje się w nasze zaangażowanie w innowacje i oferowanie
zrównoważonych, bezmlecznych alternatyw - i to bez uszczerbku dla smaku i
przygotowania posiłków. A jeśli sam Gordon Ramsay uważa to za słuszne, nie możemy
się z nim nie zgodzić” – powiedział Jorn Socquet, Chief Marketing
Officer Developed Markets z firmy Flora Food Group.
Nowa, globalna kampania reklamowa „Skip the Cow” z udziałem
szefa kulinarnego Gordona Ramsaya startuje dziś. W Polsce działania będą
obejmowały m.in. komunikację na materiałach reklamowych w sklepach, w gazetkach
i na półkach sklepowych.
www.florafoodgroup.com
pełna lista aktualności
|