José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka w nowej kampanii Snickers®Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony takich momentów.Tegoroczna kampania marki Snickers® z
portfolio Mars jest ewolucją ubiegłorocznej, która oswajała „przypały” – czyli
zabawne wpadki kibiców. Teraz marka w szeroko zakrojonych działaniach
digitalowych prezentuje krótkie wywiady z gwiazdami świata piłki nożnej. José
Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka dzielą się z kibicami momentami,
kiedy „wypadli z gry”, odpowiadając m.in. na pytania o czerwone kartki czy…
dziurawe skarpetki. Sięgnięcie po batona Snickers® pozwala im wrócić do formy i
stanąć na nogi.
– W tym roku marka również zaprasza
konsumentów do świata futbolowych emocji. Bardzo się cieszmy, że gwiazdy wielkoformatowej
piłki nożnej: José Mourinho – utytułowany portugalski trener piłkarski, Aitana
Bonmatí – hiszpańska piłkarka i mistrzyni świata, oraz Bukayo Saka – skrzydłowy
grający w angielskiej lidze oraz reprezentacji Anglii, w humorystyczny sposób
odkrywają karty sportowych wpadek i momentów, w których każdy może być „poza
grą”. Zdarza się to bowiem zarówno kibicom, jak i najlepszym sportowcom – mówi Gábor Villányi,
Portfolio & Brand Activation Manager Snickers w Europie Centralnej w Mars.
Kluczowym
elementem kampanii jest też loteria konsumencka, w której uczestnicy mają
szansę wygrać udział w zorganizowanym spotkaniu z Bukayo Saką. Jak można
przystąpić do loterii? - do 1 czerwca 2025 roku należy dokonać potwierdzonego paragonem zakupu
w punkcie sprzedaży dowolnych batonów Snickers, Twix, Mars lub Bounty za kwotę
min. 10 zł lub
- do 1 czerwca 2025 roku dokonać, potwierdzonego paragonem, zakupu
w sklepie sieci Biedronka dowolnych batonów Snickers, Twix, Mars lub Bounty za
kwotę min. 10 zł (lista sklepów jest dostępna na: www.biedronka.pl/pl/sklepy)
- lub też w okresie od 14 maja 2025 roku do 20 maja 2025 roku w
sklepach sieci Żabka dokonać zakupu minimum dwóch produktów objętych promocją,
skanując przy każdym zakupie kod swojego aktywnego konta w aplikacji „Żappka”,
aby otrzymać kupon zawierający unikalny kod uprawniający do udziału w loterii.
(Lista sklepów biorących udział w Loterii jest dostępna na stronie internetowej
www.zabka.pl/znajdz-sklep).
W zależności od miejsca zakupu, w
powyższych terminach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.snickers.com/football/pl-pl,
zatrzymując oryginał dowodu zakupu. W trakcie trwania loterii możliwe jest
dokonanie wyłącznie jednego zgłoszenia dziennie, a łącznie maksymalnie
dziesięciu. Co ważne, jeden uczestnik ma szansę wygrać jedną nagrodę w loterii.
Wśród nagród znajduje się pakiet wyjazdowy
dla 2 osób na spotkanie z piłkarzem Bukayo Saką, a także 8 konsol Sony
PlayStation 5, 8 konsol Xbox Series S oraz 8 konsol Nintendo Switch.
W ramach kampanii przygotowano specjalne
formaty video, które pojawią się na kanałach digitalowych. Aktywacja jest
planowana również na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie. Do punktów sprzedaży
przygotowano również materiały POS.
Za kreację kampanii reklamowej odpowiada
agencja The&Partnership. Planowanie i zakup mediów na rynku polskim
realizuje essencemediacom. Obsługę loterii konsumenckiej powierzono agencji
Brandcomm, natomiast za kompleksową obsługę działań PR odpowiada Garden of
Words Group.
O firmie Mars,
Incorporated
Mars to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która
produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe
(m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i miętusy (ORBIT®,
WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL
CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na całym świecie
Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których
łączy i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność,
Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich
Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro,
zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj. Więcej informacji o
firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com
pełna lista aktualności
|