Ruszyła nowa aktywacja M&M’S®: Złap swoją paczkę i dołącz do zabawyKultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty.
Przedstawiciele generacji Z spędzają o 40%
mniej czasu na kontaktach osobistych niż inne pokolenia. W odpowiedzi na to wyzwanie,
marka M&M’S® pragnie pomóc młodym
ludziom w przełamaniu „pierwszych
lodów” oraz zachęca ich do osobistych spotkań z bliskimi.
W tym celu wprowadzono dedykowane opakowania kultowych drażetek,
które w humorystyczny sposób mogą stanowić pretekst do nawiązania kontaktu. Zawierają
bowiem wiadomości od bohaterów M&M’S®
i zachęcają konsumentów do bycia razem. Co więcej, na stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy za pośrednictwem członka ekipy M&M’S®, możliwe jest
wysłanie zaczepnej wiadomości do wybranej osoby.
W ramach aktywacji przewidziano również
loterię konsumencką, w której nagrody świetnie wpisują się w ideę wspólnego
spędzania czasu i dobrej zabawy. Do zdobycia jest 5 nagród głównych – vouchery
o wartości 1400 zł, które można przeznaczyć na zakup biletów na festiwal oraz
25 nagród dodatkowych – każda w postaci vouchera o wartości 100 zł
do wykorzystania przy nabyciu biletów na koncert.
Co zrobić, aby wziąć udział w loterii? Wystarczy w okresie od 26
maja 2025 roku do 29 czerwca 2025 roku zakupić co najmniej jeden dowolny
produkt M&M’S®, zachować dowód
zakupu oraz zarejestrować zgłoszenie wraz z paragonem na stronie: mms.com/pl-pl/share-the-joy.
Każdy uczestnik może otrzymać
tylko jedną nagrodę, przy czym w trakcie loterii dopuszczalne jest przesłanie
maksymalnie dziesięciu zgłoszeń.
Loterii
będzie również towarzyszyć szeroko zakrojona kampania komunikacyjna obejmująca
działania digital oraz na kanałach społecznościowych. Za zakup i
planowanie mediów odpowiedzialny jest Mediacom, za loterię konsumencką
odpowiada Brandcomm, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of
Words Group.
O
firmie Mars, Incorporated
Mars
to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane i
lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in.
M&M’S®, SNICKERS®, TWIX® i BOUNTY®,), gumy do żucia i miętusy (ORBIT®,
AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®,
SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na całym świecie Mars,
Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których łączy
i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność,
Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich
Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro,
zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.
Więcej
informacji o Mars publikujemy na stronie ww.mars.pl
pełna lista aktualności
|