Nowa odsłona kultowej kampanii Snickers® – José Mourinho jako przywódca wikingówSnickers® powraca z nową odsłoną kultowej kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”. W najnowszym spocie główną rolę gra José Mourinho, który – jako głodny wiking – próbuje wykorzystać swoje słynne zdolności taktyczne, by poprowadzić drużynę wojowników do zwycięstwa. Marka po raz kolejny w humorystyczny sposób pokazuje, jak głód potrafi zmienić człowieka nie do poznania.Snickers®, należący do portfolio Mars, od
2010 roku zaprasza światowej sławy gwiazdy do udziału w kolejnych odsłonach kultowej
kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”. Marka, wykorzystując swój
charakterystyczny i rozpoznawalny koncept, pokazuje jak głód potrafi przemienić
ludzi w zaskakujące, często nieporadne lub nieadekwatne wersje samych siebie. W najnowszej odsłonie globalnej kampanii
Snickers® José Mourinho, charyzmatyczny i utytułowany trener piłkarski, trafia
prosto na pole bitwy wikingów. Głód sprawia, że zamiast typowego wodza, drużyna
otrzymuje... taktycznego stratega. Zamiast bojowych okrzyków – wezwania do
opanowania, zamiast miecza – tablicę z rozrysowanymi skomplikowanymi formacjami.
Zdezorientowani wojownicy nie wiedzą, co myśleć, dopóki jeden z nich nie wręcza
Mourinho batona Snickers®. Powrót do formy jest natychmiastowy. Głód znika, a
przywódca odzyskuje pełnię sił i znów staje się sobą. – To, co wyróżnia Snickers® to silna,
rozpoznawalna platforma komunikacyjna, która jest nieodłącznie kojarzona z marką
i w prosty sposób oddaje jej istotę. Hasło „Nie jesteś sobą, gdy jesteś głodny”
stało się synonimem Snickers® – jest znane i uwielbiane na całym świecie.
Dlatego jesteśmy naprawdę podekscytowani, że możemy przywrócić ten kultowy koncept
w nowej kreacji. A kto mógłby zrobić to lepiej niż sam José Mourinho – „The Special
One”? – podkreśla Fabio Ruffet, wiceprezes ds. marek i treści w Europie i
Eurazji Środkowej w Mars Snacking. W ramach kampanii na polskim rynku
przewidziano emisję spotów telewizyjnych, która rozpocznie się 10 sierpnia i potrwa
przez kolejne osiem tygodni. Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja T&Pm.
Reżyserem spotu jest Shannon Murphy. Planowanie i zakup mediów na rynku polskim
realizuje EssenceMediacom. Link do spotu: Snickers Football
O firmie Mars, Incorporated Mars to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która
produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby
czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i
miętusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt
(PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w
80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych
entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad.
Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność –
inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również
przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak
prowadzimy nasz biznes dzisiaj.
Więcej informacji
o firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com
pełna lista aktualności
|