Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Coca-Cola rozpoczyna sprzedaż piwa pod marką Tumult
Coca-Cola będzie sprzedawać bezalkoholowe piwo. Złocisty napój, pod marką Tumult, nie będzie posiadał konserwantów i sztucznych barwników, tylko naturalne dodatki, a do tego będzie miał obniżoną wartość energetyczną i dobroczynny wpływ na zdrowie - informuje Wirtualna Polska.

Nowość serwowana jest na razie tylko w Paryżu w specjalnie wyselekcjonowanych miejscach, jak Hotel Lutetia. Kupić ją można zaledwie kilkudziesięciu supermarketach sieci Monop. Ma to podkreślać elitarny charakter Tumultu. Cena to 3,50 euro za czteropak.

Napój jest dostępny w dwóch wersjach smakowych. Słodowa ewidentnie adresowana jest do mężczyzn, owocowa - dla pań. Napój uzyskiwany jest w wyniku fermentacji, ale nie zawiera alkoholu. jak zapewnia producent, adresowany jest do ciekawych świata 30- i 40-latków- informuje Wirtualna Polska.

 

(Źródło: Wirtualna Polska).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij