Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Polska planuje kolejne kampanie promocyjne w Czechach i na Słowacji
Tylko w II połowie 2014 r. na kampanie medialne przygotowane przez agencje reklamowe oraz na udział w targach i imprezach plenerowych w Pradze i Bratysławie nasze Ministerstwo Rolnictwa zamierza wydać 1,5 mln zł.

- Celem tych działań jest kreowanie pozytywnego wizerunku wytwarzanej w Polsce żywności oraz przekonanie konsumentów o jej bezpieczeństwie i ponadprzeciętnych walorach smakowych - wyjaśnia Małgorzata Książyk, rzecznik resortu rolnictwa.

Nasi południowi sąsiedzi, a szczególnie Czechy, są ważnymi rynkami zbytu naszych produktów spożywczych, jednak konsumenci tych krajów wciąż mają negatywne zdanie nt jakości polskich produktów. 

Jeszcze w lutym tego roku ok. 30 proc. Czechów uważało, że polskie towary są niezdrowe, niebezpieczne i ogólnie słabej jakości - wynika z badania Media Research dla MarketingSale-sMedia. Prawie 60 proc. badanych przyznało, że ich unika.

Kampanie medialne mają zmienić ten obraz.


(Więcej w: Rzeczpospolita 16.07.2014).

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij